tisdag 25 november 2008

Väckt...


...och lyft! Fick en blog award från Monica.

Jag blir alldeles rörd. Och glad förstås. Och lite skraj men jag vill ju nå människor, jag vill beröra. Efter att ha fått denna är min uppgift följande;

Att själv berätta om 7 andra bloggar som jag själv uppskattar. Jag följer inte så många bloggar så jag blandar gamla jag läst med nyupptäckta.

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

1. Alfons blogg - systramis blogg om sin lille pojk som dog i neuroblastom. Hon kan fånga ord på ett sällsynt sätt.
2. Vildänglars liv och tankar, passa på att titta i deras butik.
3. Emmas blogg, en blogg om dagens i-landsproblem. För att jag håller på dig, speciellt i Afrika;)!
4. En fin, och för mig nyupptäckt, trädgårdsblogg har Mia
5. Saras blogg, blivande journalist som kommer att skriva mycket bra i livet och hon har bara börjat...
6. Sticka som hon skulle jag vilja kunna!
7. Sist men inte minst. En blogg jag hittade, tappade bort länken till och lyckligtvis hittade till igen; En drömmare med öppna ögon.

Detta var mina tips på bloggar jag läser, nu ska jag meddela dem mina val. Hoppas tipsen kan länka er till bra tankar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Malin, det var fint och värmande! Jag ska göra som reglerna säger, kanske om jag hinner redan idag! Puss C.

Bibblo-Sara sa...

Tack, jag blev oerhört glad av detta! Säger som Catarina och försöker hinna lägga upp det idag. kram sara

Emma sa...

Tack så mycket malin! och tack så mycket för kommentaren på min blogg! Det värmer också att nångon håller på mig, i afrika ialla fall..jag är så nervös!
Jag håller mina tummar för er allihop! Hoppas att ni har det fint och jag tänker såmycket på er, hoppas att jag kan komma och hälsa på snart!Hälsa dina fina barn från mig och din man!

Vildängel sa...

Åh, jag TACKAR innerligt för den fina ros-awarden!
Vad glad jag blir - för den och för att därigenom hitta hit till din fina blogg som berör så väldigt!
Jag fuskar lite och skickar den bara vidare till alla läsare... ursäkta.

Anonym sa...

TACK Malin!! Jag känner mig djupt hedrad och så fick jag upptäcka din fina blogg på köptet.